کسی را دوست دارم که...






















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


یا عشق یا مرگ

کسی را دوست دارم که میدانم هیچگاه به او نخواهم رسید و 

هیچگاه نمیتوانم دستانش را بفشارم.

یکی را دوست دارم که میدانم او برایم یکی نیست.

یکی را برای همیشه دوست دارم کسی که هرگز باور نکرد عشق مرا.

کسی که هرگز اشکهایم را ندید  و ندید که چگونه از غم و دوری و دلتنگی اش پریشانم.

یکی را تا ابد دوست دارم کسی که هیچگاه درد دلم را نفهمید.

 و یکی را در قلب خویش عاشقانه دوست دارم

کسی که نگاه عاشقانه ی مرا نمیبیند . 

آری......

یکی را از ته دل صادقانه دوست دارم

کسی که  لحظه ای به پشت سرش  نگاه نکرد.

نگاه نکرد که من چگونه عاشقانه دنبال او میروم .

یکی را دوست دارم  ولی او هرگز این دوست داشتن را باور نکرد .

نمیداند که چقدر دوستش دارم.

یکی را با همین قلب شکسته ام با تمام احساساتم بی بهانه دوست دارم.

کسی که با وجود این که قلبم را میشکند اما هنوز هم در این قلب شکسته من جا دارد.

کسی که حتی مرا کمتر از هر کسی نیز دوست نمیدارد.

یکی را دوست دارم با اینکه این دوست داشتن 

دیوانگیست

اما 

من دیوانه وار او را دوست دارم.

 

 



+نوشته شده در برچسب:,ساعت15:20توسط سینا | |